Osa-aikainen sihteeri etsinnässä?

Harkitsetko osa-aikaisen sihteerin palkkaamista?

Mietitkö osa-aikaisen toimistotyöntekijän palkkaamista? Mietityttääkö sopiva tuntimäärä, rekrytoinnin onnistuminen, vaihtelevat työajat ja -tehtävät tai työntekijän sitoutuminen työhön? Arveluttaako työntekijän palkkaamisen sitovuus? Onko mahdollista, että yrityksenne tarpeet voivat muuttua nopeastikin? Toimistotehtävien antaminen Askaremon hoidettavaksi on yksi vaihtoehto. Se on myös vaihtoehto, jossa moni näistä työnantajaa mietityttävistä asioista on jo valmiiksi ratkaistu.


Askaremon kokeilupäivä -50%

Varaa Askaremon kokeilupäivä. Työskentelen toimistollanne yhden päivän ajan (7h). Tarvittaessa voin tehdä työt myös osittain etänä. Normaalisti tästä laskutetaan 6h, sillä tauoista Askaremolle ei tarvitse maksaa. 😉 Kokeilupäivän saatte puoleen hintaan eli hinta on 3 x 40 € (alv 0%). Läppäri ja kännykkä löytyvät myös ja niiden käyttö kuuluu hintaan, joten niitä teidän ei tarvitse varata päivän ajaksi erikseen minulle.


Mitä toimistotöitä voisit ulkoistaa? Tässä on joitakin esimerkkejä siitä, mitä voit teettää Askaremolla:

  • asiakaspalvelu, puheluihin ja sähköpostiin vastaaminen
  • kotisivujen päivittäminen (sisältöpäivitykset)
  • some-päivitykset (julkaisukalenteri, päivitysten ajastaminen, asiakaspalvelu somessa)
  • tiedonhaku, palvelujen vertaaminen
  • paperi- ja kuittipinojen järjestäminen esim. arkistointia varten
  • tapahtumien järjestäminen, tila- ja ateriavaraukset, ilmoittautumisten vastaanottaminen
  • infomateriaalien koostaminen (esim. uusien työntekijöiden perehdytys)

Kun ostat assistenttipalveluja Askaremolta, maksat vain siitä työstä, mitä yrityksesi sillä hetkellä tarvitsee. Sinun ei tarvitse sitoutua pitkiin sopimuksiin eikä sinun tarvitse tietää etukäteen työtuntien määrää. Olen kertonut Askaremon blogissa tarkemmin siitä, miten assistenttipalvelujen ostaminen käytännössä tapahtuu.

Mistä löytää sopiva monilahjakkuus?

Yksi hankaluus toimistotyöntekijän palkkaamisessa voi olla se, että yrityksessä on tarve monia erilaisia asioita osaavalle ihmiselle. Mistä sopivan henkilön löytää – varsinkin, jos yritys voi tarjota vain osa-aikaista työtä? Tänä päivänä on monia mahdollisuuksia tehtävien ulkoistamiselle. Kirjanpidon ulkoistaminen tilitoimistolle on jo arkea yrityksissä, mutta paljon muitakin mahdollisuuksia tarvittavan osaamisen ostamiseen on. Kirjanpito, myynti ja markkinointi, rahoitushakemuksen kirjoittaminen, henkilöstön kouluttaminen, työterveyshuolto, toimitilojen siivous ja kuriiripalvelut ovat kaikki esimerkkejä siitä, kuinka yrityksillä on mahdollisuus ostaa palveluja silloin (ja vain silloin), kun ne niitä tarvitsevat.

Teidän assistenttinanne voin myös auttaa sopivan palveluntarjoajan etsimisessä. Kotisivujen tekijän, siivouspalvelun tai asiakasrekisterin etsimiseen voi kulua kohtuuttoman paljon aikaa. Tähän käytetty aika on myös pois siitä työstä, mikä teidän yrityksessänne tuo rahaa taloon. Kun rutiininomaiset työt annetaan muiden hoidettavaksi, omat asiantuntijanne voivat keskittyä paremmin tärkeimpiin työtehtäviinsä.

Assistenttipalvelun käyttö on myös hyvä keino selvittää, onko teillä tarvetta palkata koko- tai osa-aikainen toimistotyöntekijä. Olisiko assistenttipalvelu sinun yrityksellesi parhaiten sopiva vaihtoehto? Maksat vain työstä, jota oikeasti tarvitset. 


Net Promoter Score (NPS) 100

Askaremon asiakkaat suosittelevat assistenttipalvelua.
NET PROMOTER® SCORE 100 (7/2020).