”Mitähän assistenttipalvelulla voisi teettää ja paljonkohan se maksaisi?”

Tiedätkö, mikä on yleisin kommentti, kun kerron yrityksestäni ja sen tarjoamista assistenttipalveluista? ”Aivan loistava idea, juuri tuollaista palvelua yrityksissä tänä päivänä tarvitaan!”. Ja heti perään tulee kysymys: ”mitä sinä sitten käytännössä voisit yrityksessä tehdä?” Olen näiden keskustelujen innoittamana kerännyt tähän konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä Askaremolla voi teettää. Palveluja valmiiksi paketoituina, ole hyvä! 🙂


100 g käyntikortteja

shutterstock_409799836

Ahdistaako käyntikorttipinot työpöydän nurkalla tai kassin pohjalla? Pitäisikö ne saada hyötykäyttöön? Tallennan keräämiesi käyntikorttien tiedot asiakasrekisteriisi. Ja jos sinulla ei vielä ole asiakasrekisteriä, etsitään sinulle sellainen (ilmaisversioitakin löytyy).

Käyntikorttipaketti sisältää:

  • käyntikorteissa olevien tietojen tallentaminen asiakkaalla käytössä olevaan asiakasrekisteriin

Hinta: määräytyy painon mukaan, 100 g käyntikortteja = 100 € (alv 0 %). 100 grammaa käyntikortteja on n. 60 kpl.


Sähköinen ajanvaraus käyttöön

Askaremo_koulutuspalvelut_pieni

Onko yrityksesi ajanvarauskalenterissa liikaa aukkoja? Häiritseekö puhelimeen vastaaminen ja varausten kirjaaminen muuta asiakastyötä? Sähköinen ajanvaraus voi olla hyvä ratkaisu, joka parantaa asiakaspalvelukokemusta ja helpottaa palvelujesi saavutettavuutta. Erilaisia vaihtoehtoja sähköisen ajanvarauksen toteuttamiseksi on todella paljon. Anna minä teen taustatyöt puolestasi ja etsin sinun yrityksellesi sopivan sähköisen ajanvarauksen.

Ajanvarauspaketti sisältää:

  • yrityksellesi sopivan sähköisen ajanvarausjärjestelmän etsiminen ja tuki käyttöönottovaiheessa
  • pakettiin ei sisälly toiselle palveluntarjoajalle maksettavat maksut (esim. maksullisen ajanvarausjärjestelmän kk-maksut)

Hinta: 150 € (alv 0 %)


Kokoussihteeri

Pidätkö kokouksia, joiden pöytäkirjojen kirjoittaminen on sinun vastuullasi? Jääkö pöytäkirjan tekeminen muiden töiden jalkoihin? Vaivaako työpöydällä pyörivät kokouspaperit sinua? Pyydä minut seuraavaan kokoukseen sihteeriksi ja tämä ongelma on ratkaistu.

Kokouspaketti sisältää:

  • sihteerinä toimiminen kokouksessa (esim. taloyhtiön hallituksen kokous, yhdistyksen vuosikokous, hankkeen ohjausryhmän kokous)
  • pöytäkirjan laatiminen
  • pakettiin ei sisälly matkakulut, jos kokouspaikalle on Oulun keskustasta matkaa yli 10 km. Tässä tapauksessa matkasta laskutetaan 0,41 €/km (v. 2017).

Hinta: 45 € / h (alv 0 %). Hinta sisältää myös pöytäkirjan laatimisen kokouksen jälkeen. Kaksi tuntia kestävän kokouksen kokoussihteerin hinnaksi tulee 90 € (alv 0 %) sekä mahdolliset matkakulut.


LinkedIn-profiilin päivitys

linkedin_kuvakaappaus

LinkedIn on sosiaalisen median palvelu, jota käytetään erityisesti ammatilliseen verkostoitumiseen. Se sopii hyvin esimerkiksi yrittäjän osaamisen näkyväksi tekemiseen sekä yrityksen palvelujen aukikirjoittamiseen. LinkedIn on myös erinomainen verkostoitumiskanava sekä hyvä keino osallistua ajankohtaiseen keskusteluun. Tee osaamisesi, palvelusi ja verkostosi näkyviksi.

Päivityspaketin sisältö:

  • henkilökohtaisen profiilin luominen (jos sitä ei vielä ole)
  • koulutus- ja työkokemustietojen ym. kirjoittaminen profiiliin
  • profiilitekstin hakukoneoptimointi (parantaa löydettävyyttäsi)
  • ohjaus kontaktiverkoston laajentamiseen (ketä kannattaa kontaktoida, miten se käytännössä tehdään)
  • LinkedIn -mobiilisovelluksen käytön opastaminen
  • pakettiin ei sisälly profiilikuvan ottaminen, sillä kuva kannattaa otattaa ammattilaisella (voin järjestää kuvauksen, jonka asiakas itse maksaa)

Hoidan kirjoitustyön asiakkaan puolesta, mutta tarvitsen kuitenkin asiakkaalta tietoja kirjoittamisen tueksi. Joudun toisin sanoen ”haastattelemaan” sinua prosessin aikana. Päivitys on mahdollista tehdä myös asiakkaan kanssa yhdessä työpajatyöskentelynä.

Hinta: 150 € (alv 0 %). Tämä hinta sisältää suomenkielisen profiilitekstin päivityksen. (Pyydä tarjous englanninkielisestä päivityksestä, sähköposti: anne-mari.pirinen@askaremo.fi.)


Aloita asiantuntijablogi

Oulun_koulutukset_syksy2016

Myytkö omaa asiantuntemustasi? Tee oma osaamisesi näkyväksi ja ala kirjoittamaan blogia. Melkeinpä aiheesta kuin aiheesta voi kirjoittaa – kunhan itse olet innostunut aiheesta (jotta jaksat kirjoittaa siitä riittävän usein) ja kunhan aihe on sellainen, että potentiaaliset asiakkaasi saavat kirjoituksistasi konkreettista apua. Harvemmin blogaaminen tuo pikavoittoja, mutta blogin avulla pystyt tekemään näkyväksi sen, millaisia konkreettisia ongelmia pystyt ratkomaan. Samoin blogi auttaa sinua yrityksesi nettisivujen hakukoneoptimoinnissa eli se parantaa palvelujesi löydettävyyttä.

Blogin perustamispaketti sisältää:

  • sinulle sopivan blogin julkaisutavan etsiminen (esim. yrityksen nettisivut, LinkedIn)
  • blogisuunnitelman tekeminen yhteistyössä asiakkaan kanssa (blogin tavoite, kohderyhmä, kirjoitusten aiheet, julkaisuaikataulu, markkinointisuunnitelma)
  • vinkkejä blogin visuaalisen ilmeen toteuttamiseen

Hinta: 200 € (alv 0 %).


Haamukirjoittaja

blogi

Jos olet päätynyt siihen, että yrityksesi tarvitsee blogin, mutta blogitekstien kirjoittaminen tuottaa tuskaa, haamukirjoittaja auttaa! Kerro minulle kirjoituksen aihe ja mahdolliset sisältöideasi. Minä teen taustatyön kirjoitusta varten ja kirjoitan tekstin.

Haamupaketti sisältää:

  • tiedonhaku / taustatyö blogikirjoitusta varten
  • blogitekstin kirjoittaminen (n. 2000 merkkiä)
  • pakettiin ei sisälly artikkelikuvasta mahdollisesti aiheutuvia kustannuksia (esim. kuvan ostaminen kuvapankista)

Hinta: 150 € / blogikirjoitus (alv 0 %). Joka 5. blogikirjoitus 0 €.


Palvelupakettien tilaus

Pyydä lisätietoa haluamastasi palvelupaketista sähköpostitse (anne-mari.pirinen@askaremo.fi). Otan tämän jälkeen sinuun yhteyttä, jotta voimme yhdessä käydä läpi tarvitsemasi palvelun ja sopia käytännön järjestelyistä.

Kaikilla paketeilla on 100 % tyytyväisyystakuu. Jos et ole tyytyväinen lopputulokseen, ei tarvitse maksaa!